Data publikacji: 2022-11-16
Autor: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

Kierownik Projektu badawczego pt.: „Druk 3D jako narzędzie do otrzymywania transdermalnych systemów mikroigłowych o zwiększonej skuteczności w leczeniu zaburzeń depresyjnych”, dr hab. Tomasz Osmałek, ogłasza nabór na stanowisko stanowisko pomocnicze (lab manager).

Termin rozpoczęcia pracy w projekcie: styczeń 2023

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

 

Kandydat powinien spełniać poniższe wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w laboratorium badawczym (preferowane laboratorium farmaceutyczne) na stanowisku technika lub kierownika laboratorium;
  • Znajomość zasad funkcjonowania laboratorium badawczego, w tym zasad Dobrej Praktyki Laboratoryjnej;
  • Znajomość podstaw technologii i analizy farmaceutycznej, w tym stosowanej terminologii;
  • Praktyczne umiejętności obsługi podstawowego sprzętu laboratoryjnego (pipety, wagi, inkubatory, suszarki, pH-metry, osmometry, mieszadła, urządzenia do produkcji wody dejonizowanej);
  • Dodatkowe umiejętności: doświadczenie w pracy ze spektrofotometrami UV-Vis, sprzętem HPLC, komorami stabilności.

Powinien ponadto spełniać wymagania formalne dotyczące przyznawania wynagrodzeń w projektach badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki. Osoba przewidziana do zatrudniania na ww. stanowisku musi spełniać łącznie następujące warunki:

  1. a) będzie zatrudniona na okres nie krótszy niż 6 miesięcy;
  2. b) w okresie pobierania tego wynagrodzenia nie będzie pobierać innego wynagrodzenia ze środków przyznanych w ramach kosztów bezpośrednich z projektów badawczych finansowanych w ramach konkursów NCN;
  3. c) w okresie pobierania tego wynagrodzenia nie będzie pobierać wynagrodzenia u innego pracodawcy na podstawie umowy o pracę, w tym również u pracodawcy z siedzibą poza terytorium Polski.

Opis zadań:

  • Techniczne wsparcie badań do wykonania w II etapie projektu, związanych z oceną parametrów farmaceutycznych;
  • Przygotowanie odczynników, rozpuszczalników i buforów do analiz analitycznych (analiza HPLC, eksperymenty dostępności farmaceutycznej, testy przenikania przez skórę);
  • Przygotowanie aparatury do analiz;
  • Obsługa zamówień na odczynniki i drobny sprzęt;
  • Kontrola dat ważności odczynników;
  • Sporządzanie raportów z użytkowania sprzętu i przeprowadzonych testów;
  • Dbanie o właściwe przechowywanie danych

Zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:

  • życiorys zawierający informacje na temat wykształcenia, przebiegu kariery zawodowej oraz danych kontaktowymi,
  • list motywacyjny,
  • opinię poprzedniego pracodawcy lub dane kontaktowe do dwóch osób mogących udzielić rekomendacji,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu rekrutacyjnym przez Uniwersytet Medyczny w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. Fredry 10 (administrator danych), na potrzeby rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (art.6 ust.1 lit. a ) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz.1000).

Klauzula Informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. Fredry 10.

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod@ump.edu.pl
Dane osobowe zawarte w CV, zbierane są i będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu, prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny w Poznaniu.

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Oświadczam, że zostałem/am, poinformowany/a, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres niezbędny do organizacji i zakończenia procesu rekrutacji oraz rozpatrzenia ewentualnej reklamacji, jednak nie dłużej niż do 20.12.2022 r.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Procedura i termin przyjmowania zgłoszeń:

Rekrutacja odbywa się drogą elektroniczną, pracodawca zastrzega sobie możliwość zaproszenia kandydata na dodatkową rozmowę kwalifikacyjną (możliwość formy zdalnej). Ogłoszeniodawca nie odsyła ofert nadesłanych pocztą. Dokumenty należy przesłać na adres farmstos@ump.edu.pl do dnia 09.12.2022 r. Planowana data rozstrzygnięcia konkursu: do 15.12.2022 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61-854-66-60 lub powyższym mailem.

Ogłoszeniodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

 

Informacja o wynikach konkursu:

Na stanowisko pomocnicze (lab manager) zostanie zatrudniona Pani mgr Oliwia Kordyl.